utorak, 7. listopada 2014.

Tart od limuna



 Ispis recepta




Puno je recepata za pite s limunom, ja sam ih dosta isprobala i u toj akciji se poprilično nauživala ;) ali ovaj mi je baš, baš odličan.
Inače, autorica ovog recepta je slavna Mary Berry. Ja sam se, uz manje izmjene, držala izvornog recepta i rezultatom sam jako zadovoljna.

Tijesto za tart je ukusno i mekano, na rubovima fino hrskavo, a nadjev kremast i osvježavajuć. 
Pitu prije posluživanja treba dobro ohladiti, možete je napraviti i dan ranije i držati u hladnjaku. 

Proljetos sam recept podijelila na Večernjakovim stranicama (ako se pitate otkud sada narcisi na fotkama, haha) a znam da čitatelji nisu isti na ovom i onom blogu, pa svakao zaslužuje biti i ovdje.





SASTOJCI:
(za kalup promjera 23 cm)



Tijesto:
  • 175 g glatkog brašna
  • 100 g maslaca
  • 30 g šećera u prahu
  • 1 žumanjak
  • 1 žlica vode



Nadjev:
  • 5 jaja
  • 230 g šećera
  • 3 limuna (sok i naribana korica)
  • 150 ml slatkog vrhnja/vrhnja za šlag


Priprema:

  1. Pomiješati brašno, maslac i šećer, kad se naprave mrvice dodati žumanjak i žlicu vode pa sjediniti sastojke u glatko tijesto. Zamotati i ohladiti 30 min.
  2. Tijesto razvaljati, obložiti njime kalup za pite, na više mjesta tijesto izbosti vilicom, preko tijesta staviti papir za pečenje i grah pa peći 10 min na 180°C.
  3. Izvaditi, maknuti papir i grah, vratiti u pećnicu na još 10-15 min.
  4. Izvaditi iz pećnice i ohladiti tijesto.
  5. Pjenjačom izlupati jaja i šećer, dodati sok i koricu limuna, još malo miješati, dodati vrhnje, promiješati i izliti na tijesto.
  6. Peći oko 30 minuta na 160-170°C, odnosno dok se nadjev ne stegne, u sredini može ostati malo mekan, kad se ohladi stegnut će se.
  7. Ohladiti i posuti šećerom u prahu.



Broj komentara: 5:

  1. Krasno izgleda i baš se vide domaća jaja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, kuže se domaća jaja toliko da sam čak pokušavala "smiriti" tu žutu boju ali nije išlo hahaha
      a i dan je bio sunčan i sve je blještalo :)

      Izbriši
  2. boja je divna , a pita s limunom mi je jedna od omiljenih

    OdgovoriIzbriši