četvrtak, 3. studenoga 2011.

Salata od bulgura s kukuruzom, grahom, fetom....nastavi niz ;)


 
 
 

 
Jednostavna, fina, osvježavajuća i zdrava.
Ovako pripremljena salata odlična je kao brzi lagani obrok a može biti i dijelom obilnijeg, od nekoliko slijedova.
Za ovakvih sivih i tmurnih dana dobro će poslužiti i kao brzi podizač energije, provjereno ;))




 

 
Bulgur je puno zastupljeniji u bliskoistočnoj kuhinji, dok je kod nas još uvijek relativno nepoznata namirnica, pa za one koji ne znaju, to je zdrobljena, dijelom skuhana i posušena pšenica.
Bulgur pšenica bogata je vlaknima, kalijem i B vitaminom a siromašna mastima i kalorijama pa tako čini dobro našoj probavi i odličan je izbor u svakodnevnoj prehrani a posebno dijetalnoj. Osim u trgovinama zdravom hranom, bulgur možete naći i u većim trgovačkim centrima i marketima.




za ovu salatu potrebno je:

 

 
  • 100 g bulgura
  • 200 ml vode
 
  • 1 glavica luka
  • 200 g kukuruza  iz konzerve
  • 100 g crvenog graha (isto iz konzerve)
  • 70-100 g feta sira
  • 2 tvrdo kuhana jaja
  • malo matovilca
  • malo ribane crne rotkve
  • sol, papar, ulje, ocat

 
Bulgur kuhajte 10 minuta u 200 ml vode. Posolite, poklopite, maknite s vatre. Nakon još 10ak min. bulgur će upiti onu vodu koju nije odmah i nabubriti. Dobro ga ohladite.

 
Skuhajte jaja (spustite ih u kipuću slanu vodu, nakon 7 min. maknite s vatre i ohladite pod mlazom vode).

 
U veću zdjelu stavite sitno nasjeckan luk, dodajte pod mlazom vode ispran kukuruz i grah, zatim naribanu rotkvu pa sve začinite solju, paprom, uljem i octom.
Dodajte ohlađeni bulgur, promiješajte pa na kraju dodajte još matovilac, fetu narezanu na kockice i jaja narezana na kriške.





 
Ovu salatu možete napraviti i ako nemate neke sastojke, fetu možete zamijeniti nekim drugim sirom, matovilac rikulom...

Broj komentara: 18:

  1. Prekrasna salata, obožavam ovakve stvari, slikice romantična, ah Norah J. dibno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznaj da si slagala ono lišće po livadi, nema šanse da se onako samo posložilo :)

    Salatica odlična!

    OdgovoriIzbriši
  3. volim ovakve salate, posebno ljeti. bulgur mi je inače jedna od omiljenih žitarica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je odlična salata za ponijeti na posao. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. tnx
    da, ovo je kao prvo pametan i zdrav izbor a kao drugo ukusan i praktičan :)

    tamara :lol slagala, nego šta. to je na putu do V. škole.
    a krasno je lišće i jesen i boje, dadada.

    OdgovoriIzbriši
  6. dunja, ajde, nek sam te pogodila pjesmom :)
    super mi je ova stvar (a i još dosta njezinih).

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna salatica i divne fotke!!! :) Ja jos nikako da probam taj bulgur o kome sam toliko citala... :) Moracu vec jednom!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna kombinacija i savrsen obrok! Slike su ocaravajuce.

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni se jako svidja ova salatica, bulgur sam tek nedavno probala kad sam ga uvodila u prehranu mladjem sinu, i nije los-kad se dobro zacini:))) Svidja mi se, i fotkice isto!

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvrsna salata, pravi obrok ua uživanje i podizanje energije. Quinou konačno češće koristim,a sada je vrijeme i za bulgur. Super izgleda i divne su mi sve fotkice !

    OdgovoriIzbriši
  11. ja obožavam bulgur, ovo je svakako divna salatica koju ću isprobati

    OdgovoriIzbriši
  12. sviđa mi se ova salata, boje su divne!

    OdgovoriIzbriši
  13. Izgleda bas primamljivo....sve sastojke volim i sigurna sam da bi mi se jako dopala salata.

    OdgovoriIzbriši