petak, 21. lipnja 2019.

Sladoled za prvi dan ljeta



Prvi je dan ljeta.
Vruće je i nekako tiho. 
Grad je pust, praznici su. Škola je gotova, more je već toplo.
Ja nisam ništa spajala, nisam nikamo otišla. 
Tu sam i napravila sam sladoled :)
Moj način da obilježim prvi dan ljeta, najduži dan u godini. Nije baš da slavim Midsommar poput Šveđana, ali provela sam dobar dio dana sređujući cvijeće i vrt, a tu je i sladoled, je`l. 

Ovo je baš jedan jako jednostavan i nezahtjevan recept, nema ni jaja, ni kuhanja.... samo miksanje, miješanje i zamrzavanje ;)
Ja sam stavila voće koje sam imala i ubrala u vrtu, možete mijenjati količinu i izabrati samo jednu voćku ;)







Znate kakve su temperature i vrućine ovih dana (:brišemznojsačela:), nije bilo baš jednostavno odraditi fotkanje.
Fotkala sam ga a on se pred mojim očima brzo topio.
Fotke su bile u redu, znala sam da će od hrpe njih bar nekoliko biti dovoljno okej za blog i Instagram

A onda ih je Vigor obradio i dobile su to nešto meni baš posebno.
Jer i on ima to nešto, baš ima :)

Divne su mi.





Sastojci:

  • 250 g vrhnja za šlag
  • 150 g milerama
  • 2 žlice šećera u prahu
  • 1 žlica meda
  • 1 žlica ekstrakta vanilije
  • naribana korica 1 limuna ili limete
  • 1 šalica borovnica, malina i ribizla


Slatko vrhnje umutite u šlag, dodajte pola količine šećera u prahu pa još kratko miksajte.
U drugoj zdjeli mileram pjenjačom pomiješajte s medom i preostalim šećerom pa lagano lopaticom umiješajte u šlag. Dodajte vaniliju, naribanu koricu limete ili limuna i voće (prvo dio voća malo vilicom zgnječite).
Sve lagano promiješajte pa ulijte u kalupe za sladoled.
Stavite u zamrzivač na minimalno 4 sata.






Nema komentara:

Objavi komentar