srijeda, 8. veljače 2012.

U gostima kod Jelene

Tijekom siječnja i veljače pri igri FBI rukavice  "pod istragom" je blog foodforthought.
Prvi put sudjelujem u ovoj gastroblogerskoj igrici i s guštom sam istražila Jelenin blog.



Jelena o hrani i jelima koja nam predstavlja piše s puno osjećaja za detalje, temeljito i precizno. Svi njezini recepti popraćeni su nizom fotografija kojima svojim čitateljima olakšava pripremu jela, a tu su još i korisni savjeti i male tajne koje dijeli s nama.

Hm, nije mi bilo lako odlučiti koja jela isprobati, ima ih zbilja cijela lista odličnih i zanimljivih, ipak, za ovaj put izdvajam pekarske kifleburek s mesomiceberg salatu s piletinom i bavarske kifle.



Pekarske kifle, jednostavne, brze i jako fine. Zanimljiv način motanja čini ih punim ali mekanim. Jedan od većih pluseva im je i to što ih ne treba niti dugo mijesiti, niti čekati da narastu. Odlične!

pekarske kifle
     



Burek s mesom sam isprobala dok još nisam bila "na zadatku". Već sam ga nekoliko puta pekla jer je apsolutni favorit mog sina.
Fajtanje, da, meni je zvučalo zabavno i pokazalo se kao bingo! :) Burek je sočan ali uopće nije mastan.
Opet, Jelenin pedantan prikaz recepta, korak po korak u slici i riječi, ne ostavlja puno mjesta za fulanje.
Dodajem da ga ja jedino pečem na nešto nižoj temperaturi, na 180°C (uz ventilator), ne okrećem ga već samo nakon 30ak minuta zalijem i još dopečem.
Preokrenem ga kad ga vadim na veliki tanjur.



 burek s mesom


Sljedeća na meti istrage našla se iceberg salata s piletinom i povrćem te osvježavajućim dresingom. Ja sam dresingu dodala i malo hrena, fino se uklopio, a i kompletna salatica je odlična. Uglavnom, hrskavu iceberg salatu i inače volim, izdržljiva je i dugo ostaje svježa u raznim kombinacijama, pa i u sendvičima. Ovdje je temelj laganom i osvježavajućem obroku, a mislim da bi bila sjajna i s dodatkom kukuruza, svježe paprike ili rotkvice. 
Uz salatu sam poslužila prepržene šnite francuza s parmezanom, ideju sam pokupila prije par dana u jednoj epizodi  J. Olivera ( na tavi sam zagrijala maslinovo ulje, dodala par listova svježe kadulje, kad je pustila svoju aromu nabrzinu sam omočila šnite francuza s jedne i druge strane u ulje zatim ih posula s obje strane ribanim parmezanom i vratila na tavu iz koje sam uklonila listiće kadulje i višak ulja, te kratko zapekla, toliko da se sir rastopi i zalijepi s obje strane.)


iceberg salata s piletinom (kao kompletan obrok)


Bavarske kifle privukle su me jer ništa slično do sada nisam pravila i jer u Jeleninoj izvedbi izgledaju upravo neodoljivo.
Dakle, zamijesi se tijesto, formiraju se kifle i prvo se kuhaju u vodi s dodatkom sode (koja im daje tu specifičnu boju) a zatim se peku.
Iako mi se činilo komplicirano to s kuhanjem, ipak, nisu mi dale mira ;) nije mi žao jer su stvarno super! Moje su ispale nešto svjetlije i ajmoreć rustikalnog izgleda, ali okusom fantastične. Već se veselim perecima i đevrecima raznim :)
Recepta i uputa sam se skroz pridržavala a sve možete pročitati OVDJE.


bavarske kifle

Bio je ovo zabavan zadatak :)




Broj komentara: 19:

  1. Odličan izbor i izvedba, a neke od ovih recepata sam isprobala i mogu potvrditi da su jako ukusni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan izbor a sve što je rečeno u uvodu potpisujem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan izbor! I ja sam pravile Pekarske kifle, ali stvarno se bilo tesko odluciti...

    OdgovoriIzbriši
  4. izbor je odličan i sve jako lijepo izgleda u tvojoj izvedbi

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, sve izgleda tako fino u tvojoj izvedbi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam :)

    drago mi je što sam u gostima uživala i (k)od jelene nešto novo naučila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim jutros i sinoć poiskakali recepti sa mog bloga, pa mi sve nešto milo, a u isto vreme bojim se da kliknem na postove, jer nikad se ne zna da li sam negde brljnula u receptu. Sigurno da mi se negde potkrala po koja greška. Drago mi je da si zadovoljna, a ovo su sve i moji favoriti. Ako praviš perece ja ti od srca preporučijem recept od Džoli.
    http://dzolistic.blogspot.com/2011/05/o-perece-kako-vas-volim.html
    Ja sam ih pravila milion puta samo sam ga skratila pa puter dodajem odmah u testo ne naknadno. Zaista su famozne. Toliko su dobre da se suzdržavam u pravljenju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A, ne (ali znam taj osjećaj, hahaha) nema grešaka i nisi nigdje zbrljala, baš sam danas i prijateljici pričala kako su ti recepti precizni i pouzdani i neka ih slobodno i bez straha slijedi ;))
      Hvala na info, pogledat ću perece i kod Džoli.

      Izbriši
  8. Odličan izbor recepata. Sve super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  9. A, ja jučer napravila burek od mesa (bez recepta) i rezultat je: jestivo, ali ne ponavljati nikad više. Idem sad gledati ovaj preporučeni recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj, sigurno ćeš biti zadovoljna ;)

      Izbriši
    2. Probat ću, ali vjerojatno ne skoro jer skoro svaku subotu sveki dolazi nakon placa k nama na kavu i nosi unucima burek od mesa za doručak.

      Izbriši
  10. Predobar izbor Tanja, fantastično predstavljanje Jeleninih jela :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Izbor recepata je odličan, a prezentacija jako lijepa! Posebno mi se svđaju bavarske i pekarske kifle.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izbor Jeleninih recepata i odlično si sve pripremila i prezentirala !

    OdgovoriIzbriši