utorak, 15. svibnja 2012.

Pogačice od sira




Zakasnila sam sudjelovati u blogerskoj igrici u kojoj se istražuju drugi blogovi, FBI rukavice (pokretačica je mamajac) i u kojoj se na "meti" tijekom prošlog kruga nalazio blog Laka kuharica.

Blog je sjajan i zbilja obiluje raznolikim i finim receptima koji su uglavnom jednostavni i često brzi za pripremu. Osim toga, Katarina pažljivo bira namirnice a na kraju svakog recepta imamo i pregled nutritivnih vrijednosti jela.

Da ne duljim, ovdje dižem recept za odlične pogačice na koje sam se davno navukla i to već nakon prvog zalogaja, a koje su zapravo zaslužne što sam uopće otkrila Katarinin blog ;)




Potrebno je:

  • 100 g brašna
  • 400 g ricotta sira
  • 1 jaje
  • sol


Priprema:

Pećnicu zagrijete na 180°C.
Lim za pečenje obložite pek-papirom.

U većoj zdjeli pomiješajte sve sastojke.
Smjesu oblikujte rukama u okruglice veličine mandarine a zatim svaku lagano rukom stisnite da se formiraju mali diskovi. Složite ih na pripremljeni lim.

Pecite oko 25 min. na 180°C, odnosno dok libumi  dobiju finu boju.




Od ove smjese dobila sam 8 libuma.
Inače, ricottu možete zamijeniti i nekim drugim svježim sirom, i tada će, provjereno, biti prefini.
Mogu se jesti i vrući odnosno topli a meni su najfiniji ful hladni.

Detaljniji prikaz recepta (popraćen fotkama za svaku fazu pripreme) možete pogledati ovdje.



Broj komentara: 13:

  1. ja sam isto primetila taj recept kod katarine al nisam stigla napraviti..
    jako mi zvuči dobro.
    imam jedno pitanje- jel mogu da se služe i zasebno, sami za sebe ili bolje uz neki namaz?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mogu, nije neophodan nikakav namaz ;)
      mi ih najčešće grickamo uz malo suhog mesa i svježe povrće.

      Izbriši
  2. Super sto si pravila, ja sam ga probala više puta i oduševljena sam njime. Lako se pravi, zadnji put sam ga pekla na lovoroovom lišću.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram probati svi su oduševljeni libumima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vec dugo planiram da pravim, ali nikako!
    Prelepo izgleda u tvojoj izvedbi...

    OdgovoriIzbriši
  5. jako mi se sviđa, moram i ja probati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ako ih radite sa običnim sirom, samo smjesu malo više izradite, onako, da postane kremasta pa će pogačice biti glađe. ali i ako taj korak preskočite nećete ništa pogriješiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad sam vidjela koliko ih je blogerica u okviru igrice isprobalo, stavila sam ih na spisak za iprobavanje. Sad me opet ti guštiraš

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovi hlepcici su tako finii, tesko im je odoleti kad se jednom probaju, a na tvojim fotkama izgledaju fantasticno!:))

    OdgovoriIzbriši
  9. super su ti, prelijepo su ti ispali :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja nikako da ga probam, a odstampan mi je odavno... Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  11. kako sam propustila ovaj divan recept!??

    OdgovoriIzbriši