četvrtak, 17. travnja 2014.

Kolač s višnjama iz Multicookera



Ako redovno čitate ovaj blog, vidjeli ste da sam u zadnjem postu pisala o Multicookeru, svestranom Philipsovom kuhinjskom uređaju koji kuha, peče, prži...

Danas s vama dijelim jedan slatki recept (kojeg sam ga dobila od moje Irene :) ).
O, da, u Multicookeru možete ispeći i kolač!
Više informacija Multicookeru možete naći na Philipsovim službenim stranicama.



Iako sam u knjižici s receptima (koja ide u paketu s ovim moćnim strojčekom), vidjela zgodan recept za kolač, ipak sam se odlučila za ovaj stari, puno puta isprobani jednostavni kolač s višnjama, mnogima poznat kao glajgeviht - biskvit vulgaris s voćem po želji.
U nedostatku svježih, poslužile su i višnje iz kompota. Iako se klasični glajgeviht ne poslužuje s preljevom, ja sam ovdje ipak malo višanja prokuhala u soku iz kompota, zgusnula žličicom gustina i poslužila uz kolač, skupa sa šlagom.





Sastojci:


  • 3 jaja
  • 150 g šećera
  • 1 vrećica vanilin šećera ili malo domaćeg ekstrakta od vanilije
  • 100 g maslaca (omekšanog)
  • 6 žlica vrele vode
  • 150 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • višanje iz kompota


Priprema:


  1. Odvojiti bjelanjke i žumanjke.
  2. Bjelanjke mikserom izraditi u čvrst snijeg. Uz stalno miješanje dodati šećer (malo po malo), zatim žumanjke, vanilin šećer, vrelu vodu i maslac. Ugasiti mikser.
  3. U brašno umiješati prašak za pecivo, pa lanano pjenjačom umiješati u smjesu s jajima.
  4. Višnje ocijediti, posuti s malo oštrog brašna i promiješati.
  5. Unutarnju posudu Multicookera premazati maslacem i posuti brašnom. Višak brašna ukloniti a u posudu uliti tijesto. Po tijestu rasporediti višnje.
  6. Na Multicookeru pritisnuti tipku MENU, izabrati program BAKE, temperaturu 180°C. Pritisnuti tipku COOKING TIME i staviti na 30 minuta.
  7. Zaklopiti, pritisnuti tipku START.
  8. Nakon zvučnog signala, izvaditi posudu iz Multicookera, površina kolača biti će još malo mekana ali hlađenjem će se stegnuti. Na posudu s kolačem staviti posudu za kuhanje na pari, pa preokrenuti i izvaditi kolač. Okrenuti opet na pravu stranu i ostaviti da se ohladi.
  9. Posuti šećerom u prahu i po želji poslužiti s preljevom od višanja i šlagom.


Ovaj kolač možete napraviti i u klasičnoj pećnici, u kalupu za tortu ili u većem četvrtastom limu za pečenje, samo tada poduplajte sastojke.





4 komentara:

  1. Baš dobro izglea kolač, a bogme je i strojček super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgleda!
    E da n anovoj sam adresi
    http://www.thursdaycooking.com.hr/
    Pozdrav
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.
      žao mi je zbog problema s domenom ali nek si ti sretno preselila na novu adresu :)

      Izbriši