srijeda, 31. listopada 2018.

KREMASTI RIŽOTO S PURETINOM - u suradnji s Nestlé za projekt Vrtim Zdravi Film



Ovaj rižoto je za prste polizati!

Vjerujem da će se vama i vašim klincima svidjeti kao i meni jer zaista ukusan, kremast i zasitan.
Umjesto bijele, koristila sam integralnu rižu što je ovom rižotu samo naglasilo karakter ;)


Osim s puretinom, ovakav rižoto možete pripremiti s piletinom a povrće dodajte ono koje volite ili imate pri ruci obzirom na sezonu.

Ja sam izabrala tikvice i žutu papriku, ali sjajno bi ovdje pristajala i bundeva.



I dalje ne kompliciramo već pripremamo jednostavna i zdrava jela s lako dostupnim namirnicama, baš kao što su bila i sva ranija iz našeg serijala #vrtimzdravifilm.

Da bi nam rižoto bio fino kremast potrebno ga je strpljivo miješati, uz postupno dodavanje tekućine. Na samom kraju možemo mu dodati i malu količinu maslaca kao i naribani parmezan, ali to je opcija koju prepuštam vama na izbor.

Ja ovdje nisam slijedila uobičajen način kuhanja klasičnog rižota, kojeg obično radimo s bijelom rižom, već sam se prilagodila našoj današnjoj glavnoj namirnici – integralnoj riži.




Sastojci:
(za 4 osobe)

  • 250 g integralne riže
  • 250 g purećih prsa (file)
  • 1 luk
  • 2 češnja češnjaka
  • 1 tikvica
  • 1 žuta paprika
  • 500-700 ml mesnog temeljca
  • Peršinov list
  • Sol
  • Papar
  • Maslinovo ulje

Priprema:

U jedan lonac stavite kuhati rižu.
U drugu veću zagrijanu posudu stavite malo ulja pa dodajte sitno narezan luk i pržite dok ne omekša i postane staklast. 

Dodajte puretinu narezanu na male kocikice i pržite dok ne dobije boju sa svih strana. 
Dodajte protisnuti češnjak i papriku narezanu na manje komade. Sve skupa pirjajte 10ak minuta pa dodajte narezanu tikvicu i upola skuhanu rižu. 
Dodajte sol i papar, miješajte rižoto i nastavite ga kuhati još 15-20 minuta uz postupno dodavanje vrućeg mesnog temeljca. 

Maknite s vatre prije nego sva tekućina iskuha, rižoto mora ostati sočan i kremast, a nikako suh i slijepljen. 

Po želji možete dodati kockicu maslaca, promiješati, poklopiti i prije posluživanja dodatno posipati nasjeckanim peršinovim listom.
Uz rižoto poslužite svježu sezonsku salatu, ja sam se odlučila za ljubičasti kupus s mrkvom.



Nema komentara:

Objavi komentar