ponedjeljak, 31. prosinca 2018.

Tiramisu torta



Godina koja je pri kraju bila mi je dobra, baš jako ispunjena i dinamična. 
Obilježile su je neke odluke koje sam duboko u sebi dugo i intenzivno osjećala. 
I promjene.

Ova mi je godina donijela i neke nove, inspirativne ljude, nove sjajne projekte i divne suradnje. 

I na kraju, nekako spontano a opet skroz prirodno Vigor @vigorklaic se svojim znanjem, talentom i posebnom energijom primio fotkanja i oduševio. 

Ovo ispod je njegova fotka. 😍


Tiramisu torta, osvježavajuća i tako jednostavna a opet potpuno nesvakidašnja i tako svečana. 



Ovu tiramisu tortu pripremila sam bez jaja, tako da ovo i formom ali i sastojcima nije klasični, tradicionalni tiramisu.
Ja sam tortu napravila u kalupu promjera 18 cm, a vi možete koristiti i malo veći kalup, samo će vam torta biti niža.


Sastojci:

  • 500 g mascarpone sira
  • 120 g šećera u prahu
  • 1 limun  (naribana korica i malo soka)
  • 200 ml vrhnja za šlag
  • 1 žličica kakaa u prahu
  • 2 žličice ekstrakta vanilije
  • 150 g piškota
  • 200 ml crne kave
  • 2 žlice amaretto likera ili ruma


Priprema:

  1. Skuhajte jaku crnu kavu, dodajte amaretto i ostavite da se hladi.
  2. Mascarpone miksajte sa šećerom u prahu, dodajte vaniliju, malo limunovog soka i naribanou limunovu  koricu te na kraju i ranije izrađeni šlag pa sve sjedinite.
  3. Kalup obložite piškotama koje ste prethodno jednom stranom kratko potopili u kavu s amarettom. U kalup stavite pola kreme, po kremi rasporedite red piškota koje ste kratko potopili u kavu) pa nanesite i preostalu kremu. Stavite u hladnjak i ostavite da se dobro ohladi i stegne, barem 3-4 sata.
  4. Prije posluživanja tiramisu izvadite iz kalupa i lagano pospite kakaom.







Dragi ljudi, želim vam sretnu i uspješnu novu 2019. godinu! 


Nema komentara:

Objavi komentar